esmaspäev, 18. november 2013


11 Koostisosa HEA SEKSINI jõudmiseks.

Vahel tundub hea seks nagu väga raske retsept. Mulle meeldib küpsetada, aga iga kokk teab, et ta on ainult nii hea kui tema valitud koostisosad on. Sellepärast mulle meeldibki osta juurvilju ja muid koostisosi. Ma armastan koorimist ja lõikamist – see kõik on üks suur protsess hea toidu valmistamiseks.Nagu iga teine retsept, on ka seks nõnda hea kui ta koostisosad on: seotud inimesed ja sügavamad koostisosad nagu side ja keemia. Siin on mõned koostisosad heaks seksiks:

Õige partner.
Tänapäeval ei ole õnneks õige seks partneri leidmine keeruline. Kõige lihtsam ja kiirem viis leida endale vabameelseid seks partnereid või tõsiseid suhteid on internetitutvus. Teeme Seksi on üks suurimaid ja mugavaimaid seksi eesmärgil tutvumise portaal Eestimaal. Portaalis on rohkem kui sada tuhat registreeritud kasutajat.

Turvaline, kuid ohtlik.Paarid peavad end teineteise seltsis turvaliselt tundma, kuid seks on lõbus kui ta pakub veidi närvikõdi. Kui te suudate teineteisele turvaliselt närvikõdi pakkuda, võib see viia kuuma kogemuseni.

Spontaansus.Spontaansus on olemas igas edukas romantikaseigas ja seks ei ole erinev. Seks, nagu kõik muu, võib muutuda rutiinseks ja maalähedaseks. Kui tihti me lihtsalt teineteisest haarame ja enda ihadele andume?

Külgetõmme.Ma ei ole üks neist õnnelikest kuttidest, kes seksib naistega, keda ta isegi ligi ei tõmba. Mõned mu sõbrad tunnistavad, et nad on seksinud inimestega ka atraktsiooni puudumisel. Kuidas nad seda teevad? Ma pean selle saladuse teada saama! Siiski, ükski mu sõber pole sellest kunagi vaimustuses olnud, järelikult seks polnud nii hea kui arvata võiks.

Meeltele tabamatu säde.Mis küll on see, mis paneb meie vere keema ja kütab meid kuumaks? Elu oleks igav kui me suudaks sellele küsimusele vastata.

Emotsionaalne side.Inimesed suudavad seksi nautida ka limiteeritud emotsionaalse sidemega või lausa ilma selleta, kuid enamik meist vajab sügavamat emotsionaalset sidet, et nautida head seksi. Sideme puudumisel tundub minu jaoks seks tihti nühkimisena ja tekib küsimus – kas seda oli üldse vaja? Hea seks on rohkem kui lihtsalt orgasmid ja puudutamine, see peab stimuleerima hinge ja vaimu.

Isiklik tuju.Kui ma olen parasjagu huvitatud spordist, Wikipeediast või muusikast, ei pruugi ma olla meelestatud seksi jaoks. Kui ma olen stressis või masenduses, ei pruugi ma sinna punkti jõudagi. Ma ei ole kunagi kindel kas naisel on ka sobiv tuju. Isegi kui ta mul voodis on, mõtlen tihti, äkki ta tahab lihtsalt rääkida…

Enesekindlus (isegi kui pead seda teesklema).
Kui tüdruk on ebakindel, ta mõtted hajuvad ja olukord muutub imelikuks. Ma olen kindel, et naistel tekivad samad tunded kui mehel puudub enesekindlus. Käitu nagu sul oleks kogemusi, ära tõstata küsimusi ja kõhkle endas – see on parim asi mida enda heaks teha saad.

Ühised huvid.
Te mõlemad peaksite võrdselt huvitatud olema uusi asju proovima. Kui imelik oleks kui üks teist võtaks välja šokolaadisiirupi ja nahast maski ja teine ei oskaks seda oodata või tal puuduks huvi? Teisest küljest seiklushimuline partner võib häbelikumale partnerile uusi asju tutvustades. Te mõlemad peaksite proovima olla avameelsed. Teeme Seksi on üks suurimaid ja mugavaimaid seksi eesmärgil tutvumise portaal Eestimaal. Portaalis on rohkem kui sada tuhat registreeritud kasutajat, kelle seast leiad kindlasti endale sobiva partneri.

Huumorimeel.Tihti ma olen naisega suudlemas ja ta teeb imelikku häält, või me mõlemad teeme kohmaka liigutuse. Mõttes tahaks alati naerda, kuid surun selle alla, sest kardan rumal välja näha. Tore oleks kui saaks koos naerda, vigade üle nalja visata ja ennast vabamalt tunda.

Armastus.Kirsiks tordil on muidugi armastus – me kõik teame, et seks on parem kui me armastame ja oleme armunud.


Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.